top of page

PODIRAM MIT, DA SE SAMO Z INTENZIVNO VADBO LAHKO SHUJŠA

Pri strankah večkrat slišim, da ne utegnejo na vadbo, ker jim vzame preveč časa ali da živijo predaleč in zato se ne gibajo. Pojamrajo tudi, da se kilogrami kar nabirajo. Posebej se te spremembe začnejo po 40. letu, ko se metabolizem upočasni in hormoni so že v upadanju.

Ko smo enkrat starejši, je za nami že toliko preizkušenj, ki se jih je naše psihofizično telo zapomnilo in ga ne bomo več uspeli pretentati tako hitro. Vsako neustrezno početje v preteklosti, tudi zlorabe s hrano, ostanejo nekje zabeležene v naših celicah, v našem imunskem spominu. Zato pride do tega, da izbruhnejo stare slabe navade, ko smo v stresu in tako se tudi težave povrnejo.


Vaše telo od vas ne zahteva, da se mučite, da se dobro počutite. V resnici ne rabite veliko, da dosežete ogromno. Najosnovnejša lastnost, ki pa jo rabite, je vztrajnost in rednost. Tukaj podiram mit, da je le vaja za moč in intenzivna vadba tisto, kar omogoča hujšanje.

Po 40. letu rabi naše telo predvsem stimulacijo metabolizma, ki jo lahko dosežemo z vsakodnevno krajšo vadbo. Tako dvignete rahlo pulz, delate na mišicah in specifično gibanje srednjega dela telesa omogoča boljšo peristaltiko. Takšna umirjena vadba povzroča tudi znižanje stresnih hormonov, kar je tudi najpogostejši vzrok prekomerne telesne teže in ljudje najpogosteje tega niti ne vejo, da so stalno napeti.


Na pregledu vedno opravim kineziološki test, da ugotovim ali je kortizol v prekomernem izločanju (stres) ali v pomanjkanju (izgorelost) in tega nikoli ne prezrem. To najprej reguliram z dodatki in Bachovimi esencami in šele nato pride na vrsto drugo. Stanje črevesja in čistilna funkcija jeter sta tudi zelo pomembna faktorja.


V resnici je tako, da se naše telo zelo odzove, ko mu damo manj navodil in da so ta nežna, v sozvočju z našimi prepričanji. Trda palica na daljši rok ne prinaša željenih rezultatov, ker ste vi v krču. Poznate tisti občutek, ko te popoldan pograbi želja po sladkem, ki se ji ne moreš upreti. Rešitev ni temu podleči ali se v trdem krču temu upreti, ampak poiskati v sebi občutke, zakaj se nam to dogaja in s temi občutki nekaj narediti. Bachova terapija je odlična za ta namen. Potem vse steče, ni tega napora, telo je sproščeno in v resnici stalno hujša, ker je v ravnovesju.



Za vas sem posnela primer takšne zelo preproste vadbe kar na morju. Telovadila sem tudi na dopustu, čeprav dopustujemo z jadrnico in sem vadila kar na premcu.


Naj vas zapustim s popotnico: Vadimo lahko kjerkoli in kadarkoli, ne iščimo izgovorov. Tudi zdravo hranjenje je preprosto in nam ne sme biti trn v peti.

24 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page